Komen Kau

leave ur words or comments here. and oww don't forget ur link so i can reply u back. tc. :)

Tulislah apapun, privacy anda dijaga.

Friday, May 25, 2012

REVIEW : Nano White Polishing Renewal Exfoliator

assalamualaikum....
before this aku dah buat review pasal produk BE kan, so kali ni aku nak buat review produk Nano White pulak. alaaa kak, yang duta dia Diana Danielle tuu. hihihihihihihihih... product of the day hari ini ialah Nano White Polishing Renewal Exfoliator.

imej ihsan google

dah guna produk ni selama 3 bulan tapi sampai sekarang tak habis-habis lagi. harga kat pasaran adalah sekitar RM23.90 kalau aku tak silap. agak berbaloi jugak laa untuk beli. dan yang paling penting, produk ni ada logo halal.

exfoliator ni dalam bentuk gel yang jernih. sangat bagus sebab dia buang daki dan kulit mati. lepas urut muka selama seminit, segala kotoran kat muka memang jelas terbuang. boleh nampak exfoliator ni kumpulkan sel kulit mati kita macam habuk pemadam. lepas bilas muka, sure rasa bersih je dan segar. thumbs up!

for the disadvantages, pertama sekali pencerahan tu tak nampak sangat dan tak perasan pun kulit muka tu mencerah. kedua, lepas bilas tu rasa macam muka tu still licin seakan-akan 'bersabun', maksud aku, tak kesat. so after bilas muka tu rasa macam tak selesa. ketiga, exfoliator ni tak bersihkan minyak kat muka.just buang kulit mati je. therefore, i guess tak sesuai bagi yang kulit berminyak.

overall, aku kasi 7.5/10 laa sebab dia buang sel kulit mati kann. aku suggest korang janganlah selalu guna exfoliator ni. seminggu dua tiga kali guna pun dah cukup. jangan selalu sangat exfoliate (kupas) sel kulit.
will i repurchase? yes. 

No comments:

Post a Comment